Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Což o to...řvát, to dělá kde kdo...a tělesné tresty?:) Neumím se vžít do toho, že bych si je nechal líbit :) A své podřízené jsem ofc nikdy nebil :))

0 0
možnosti
Foto

No právě. Nenazvala bych to trestama. Ona to nedělala kvůli tomu, že bych udělala něco špatně. Mnohdy si to ani nepamatovala...a když pacient odešel. Bylo zase vše v pořádku. Jako by se nic nedělo.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, že jste svůj příběh zveřejnila... Já neměla tolik odvahy, zato podobnou zkušenost (ze 3. LF UK)

0 0
možnosti
Foto

Za to se člověk nemusí stydět. Právě naopak. Lidé by měli vědět, co mají ostatní v sobě. A vzít si z toho příklad a nebýt takový.

0 0
možnosti
ZH

Já jsem zjistil (a několikrát ověřil), že mám jakýsi instinkt na lidi - na pracovní kolegy. Pokud se mi už na začátku (někdy je to během první minuty, někdy to vyplave třeba po čtvrt hodině) něco pocitově nezdá, i když se ten druhý člověk může tvářit sebepříjemněji, je mi jasné, že to nebude fungovat. Ten druhý člověk ani nemusí nutně být nijak špatný (byť jsem narazil i na šmejdy), prostě v takovém případě je zřejmé, že jsme nekompatibilní. Jakmile něco takového zjistím, jdu rychle pryč - další pokračování je ztráta času.

Na rozdíl od vás to mám z druhého konce - praxi sice mám bohatou, ale jsem už v kritickém věku. Přesto, když mám divný pocit už na začátku, jdu raději hned od toho. I za cenu, že mi hledání vyhovující práce bude trvat déle.

0 0
možnosti
Foto

To je dobře, když to nemá fungovat, tak ta spolupráce prostě nebude fungovat. Člověk by se měl právě řídit svým instinktem. Troufám si říct, že z 90 procent se nemýlí. Jenže je třeba zaslepen svými emocemi a nechce vidět to, jak to je. Takhle jsem to měla já. Nevěděla jsem, jestli jsem špatná já nebo ona.

Také záleží na tom, v jakém oboru a na jaké pozici pracujete. Zda je nutné být v kontaktu s kolegy či ne. Já až tak nemusím. I když pracuji na klinice a zdravotníků tam je dost, dělám svou práci a vycházím vstříc. To, co si myslí, jde mimo mě. A už jsem i víc obezřetná, po zkušenostech, takže se držím zpátky od všech spolupracujících. :-)

0 0
možnosti
JP

J13a96n 19P35a70l72l91a42s

23. 3. 2016 20:47

Dobrý večer, máme podobného šéfa. Nepříčetně na nás řve a za hodinu nám poděkuje za dobře odvedenou práci. Bohužel po šedesátce už o přechodu jinam nemohu uvažovat a musím vydržet do důchodu.

Jako laik se zeptám na Váš názor: Nemůže se jednat o schizofrenii?

0 0
možnosti
Foto

Dobrý večer, chápu. Přeji Vám hodně síly. A hlavně neberte si to osobně. To šéf má očividný problém.

Nemyslím si, že zrovna schizofrenie, i když je spousta druhů...ale spíš to sedí na disociativní poruchu osobnosti (identity) nebo-li rozpolcenou osobnost. A ta se právě projevuje různými stavy a změnami v chování se zapomínáním.

0 0
možnosti
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
O životě. Oživ-te se.

Seznam rubrik