Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Luci, gratuluji Vám k holčičce a věřím, že ji bude následovat další sourozenec a možná ne jediný. Prošla jsem si obdobnou zkušeností, renomovaní profesoři nade mnou lámali hůl, ve Františkových Lázních prakticky vyloučili možnost donošení plodu. Nikdy jsem si tu možnost nebýt matkou nepřipustila k srdci, nikdy jsem se jí nepoddala a prostě to odmítla a už o tom nikdy nepřemýšlela. Žila jsem dál spontánně a jsem maminkou pěti krásných zdravých dětí. Těhotná jsem byla osmkrát - leč příroda vzhledem k vysokému věku zakročila v ranném stadiu a věřím, že správně. Má maminka říká, že mi k otěhotnění stačí projít kolem mužských kalhot.

Takže doporučuji nenechat se "semlít" diagnózou, nikdo není neomylný a psyché je nakonec ten největší soupeř v jakémkoliv boji o vlastní tělo.;-)

0 0
možnosti
RP

Ke konci až dojemně napsané R^ Přeju vše nej....ten drobeček Vám k tomu pomůže :-)

3 0
možnosti
Foto

Určitě ano. Děkuji! :-)

0 0
možnosti
Foto

Já jsem rád, že to Lucka napsala. Jako chlap si neumím představit, jak může taková zpráva s ženou zamávat. A díky Lucce jakous takous představu mám. A doufám, že zdejší někteří nejmenovaní, jak naznačil kolega schopný sežrat během jednoho dne babičku s vnučkou, si protentokrát odpustí rádoby vtipné vulgární narážky na Lucku.

1 0
možnosti

Pěkně jste to napsala.

Tak hodně štěstí! :-)

2 0
možnosti
DV

D96a83v89i61d 51V15l77k

13. 10. 2016 7:35

Lucie jsou věci , které se na blog psát nemají.Jako déle píšící kolega Vám radím , ,nebuďte tak osobní. Čtou to tady i hodně zlí lidé. Věřte, je to jen dobře míněná ráda.A hodně štěstí :-)

4 0
možnosti
Foto

vím, proč to říkášV...přikláním se k tomu... ale zrovna tady bych řekla, že mi to přijde třeba i poučné a důležité... Davide, už třeba jen pro ty řeči o tom , jak se dnes ženy a mladé páry kvůli své volnosti nedají přednost dětem před životem a mocní slova to rozebírají... ale , že to myslíš dobře... mám tě za to ráda.

0 0
možnosti
LP

Děkuji Vám za hezký příběh. Držím Vám pěsti!

2 0
možnosti
Foto

Děkuji. :) Příběh, který dává život.

0 0
možnosti
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
O životě. Oživ-te se.

Seznam rubrik