Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Odpuštění nic nevyřeší. Odpustíte jednou a dotyčný to udělá zas. to už je ta lidská přirozenost.

2 0
možnosti

I to je pravda. Souhlas. Proto jak píšu níže: jak komu, jak pro co a jak kdy.

2 0
možnosti

P62e62t11r 74B84u18r39i56a61n

26. 8. 2018 22:49

Karma. Jste ve svém věku na správné vnitřní cestě. Na 50%. Ale neděste se. Oněch 50% vychází z toho, že jste mladá. My, kterým nám je přes 50 let a zakousli jsme křivdy, my víme, že odpustit jak co, jak komu a jak kdy a proč taky by. Že jestli si to odpuštění onen zaslouží, chce ho a uměl by si ho vážit. Jestli ta věc vůbec k odpuštění je, tak jak se stala za všech okolností. A taky, zda tím odpuštěním pouze neulevuji sobě, abych křivdu smázl jenom proto, že jsem srab a neumím se tomu postavit. A v neposlední řadě, jestli to odpuštění bude zhodnoceno, přijmuto, anebo se mi dotyčný vysměje do očí, ač si sám ulevil. A to je vyšší dívčí.

Ale opravdovou a upřímnou karmu jsem vám dal za to, že se tímto zaobíráte a uvažujete dobře.

2 0
možnosti
Foto

Naprosto chápu, co píšete. Ačkoliv nebudu s vámi souhlasit, co věku se týče. Ať jsem mladá nebo stará...v mém poznání věk nehraje žádnou roli.

Ale budu souhlasit s dalším, co píšete. Článek jsem pojala naprosto diplomaticky...O odpouštění bychom se mohli bavit hodiny. Má mnoho podob a mnoho vrstev, proto jsem nepsala žádný konkrétní případ, nýbrž jsem článek zevšeobecnila.

Co ještě tedy zopakuji: Psala jsem o tom, že by měl clověk vzít zodpovědnost sám za sebe. A pro mě to znamená, že se s člověkem, který mě nějak podkopal a ublížil, nebudu bavit. Nebudu vyhledavat místo, kam chodí a tak dále. To, že mu odpustím, nemusí ani znamenat, že o tom bude vědět. To je jen má čistá soukromá věc. To, že někomu něco odpustím, neznamená, že souhlasím s tím, jak se chová nebo jedná. Ale dokážu si s tím poradit sama v sobě, natolik abych mohla dál v poklidu žít a dívat se dopředu.

2 0
možnosti
Foto

Napsala jste to pěkně. R^:-) Souhlasím s Vámi.

1 0
možnosti

Jinými slovy stále lidem "melduji" vlastně totéž, co Vy svým blogem :) také na základě svého poznání, že vše vychází z našeho nitra :)

Díky, že v tom nejsem sama!

0 0
možnosti
Foto

Přesně tak. Taky děkuji. 

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Nesledovala, měla bych? Já se na televizi nedívám několik let.

1 0
možnosti

P12e41t91r 93L47a39n20g86e67r

26. 8. 2018 18:29

Zajímavá úvaha. Tak mne napadá, sledovala jste dnes v TV mši v Dublinu?

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS