Psychospirituální krize

Neslyšela jsem o ní, dokud jsem si jí sama neprošla. Jak jsem se vypořádala s psychospirituální krizí? Co jsem se naučila sama o sobě? 

Psychospirituální krize se dá říci i jinak - krize vlastní identity. Ač se může zdát podobná svými projevy jako psychóza, neměla by se zaměňovat. Nastává při ní proces změny vědomí, emocí, myšlení a vnímání. Po vypozorování této krize se zjistilo, že jí můžou spouštět extrémní zážitky, např. ztráta blízkého, zamilování, traumatizující sexuální prožitky, intenzivní duchovní rozvoj, užití psychedelických látek za nevhodných okolností, ohrožení života, nemoc, porod aj. Tento stav depresí a vyčpělých emocí můžou doprovázet vjemy z astrálních sfér, přízraky, zjevení, odchody duše z těla.  

Psychospirituální krizí jsem si prošla nedlouho po mém zážitku, který publikuji v předešlých článcích, který měl určitě na můj stav také dopad.

Mým spouštěčem se stalo velké trauma. Akutní krize mi trvala asi dva týdny. Nebylo mi dobře na těle ani na duši. Měla jsem obrovské výkyvy nálad a emocí. Většinu času jsem probrečela. Zastavila se mi na několik měsíců menstruace. 

Krize nastupovala pozvolna. Všimla jsem si, že se něco děje, když mi do života začali vstupovat lidé a různé situace, které ve mě začaly vyvolávat strachy, bolesti, pocity ohrožení, méněcennosti atd. A pak už jsem jela jako na rozbouřené vlně.

Bojovaly ve mne tři složky osobnosti. Tři různé pohledy. Jedna z nich, ta příjemná, věčné lásky a nekonečnosti, chcete-li mé vyšší Já, pohled mé duše. Pak druhý pohled mě jako člověka, který se bojí přijímat lidské vlastnosti, chcete-li jinak řečeno ego. A pak třetí pohled, který se pohyboval na mezích nízké vibrace a to strachu. Ve strachu jsem se považovala za oběť. Ve strachu jsem na sebe přitahovala právě výše zmíněné chcete-li paranormální jevy. 

Celý proces jsem považovala za léčení. Když jsem dokázala vstát a začít konečně žít, vyhledala jsem si pomoc. Pomohla mi metoda kineziologie. Odstranila jsem si emoční bloky a traumata z minulosti. Našla jsem svoji hodnotu a dokázala jsem konečně pochopit, co znamená "mít se rád."

Pokud má někdo podobnou zkušenost, klidně mi napište. Vím, že to není jednoduché a vím, že si člověk při těchto potížích může připadat, že je sám na celém světě. Připadá si nevyslyšen a daleko od všeho dění. 

Na základě této zkušenosti jsem si sama prošla kurzem kineziologie, vzdělávám se v oblasti psychologie a jsem připravena být tu pro kohokoliv.  

 

 

Autor: Lucie Volková | pondělí 16.4.2018 16:08 | karma článku: 17,35 | přečteno: 620x
  • Další články autora
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
O životě. Oživ-te se.

Seznam rubrik